Bonduelle presenteert Boon zoekt Jou
Bonduelle lanceerde onlangs de campagne Boon zoekt Jou. Via Youtube-filmpjes maak je al kennis met de linzen, de rode kidneyboon en de kikkererwt. Op de Facebook-pagina van Bonduelle leer je de overige bonen kennen middels de applicatie. Bezoekers kunnen zich laten matchen met één van de bonen. Door vervolgens een creatieve openingszin achter te laten, maken ze kans op een kookworkshop voor 2 personen. Tijdens die workshop leer je koken met de boon die het beste bij je past.
Zelf hebben we ons natuurlijk ook al laten matchen. Een leuk bijkomend effect is dat onze gezamenlijke lunch steeds vaker wordt verrijkt met één van de vele boongerechten. Vooral de salade met Borlottibonen is onze favoriet. Maar we verdenken ook enkele collega’s (we noemen geen namen) ervan om in de avonduren stiekem met andere bonen te daten.
De ludieke campagne is nu enkele weken online en duizenden Bonduelle-fans hebben zich inmiddels gemeld voor een nadere kennismaking met de bonen. Emakina.NL is verantwoordelijk voor de online activatie, waarbij de Facebook-page en conversation management de belangrijkste pijlers zijn. Dawn is verantwoordelijk voor de video’s en 3D-illustraties.
Our recent blog posts
See all blogs- Web3.AI Rising : How new technology can add value to your business
- How generative AI helped us create an e-commerce app – with personalised content – in just 2 weeks Technology
- Can you build a foodie app in 3 days using Generative AI? (Spoiler alert: yes!)
- ESG: it’s all about the micro and the macro