Warning: file_get_contents(https://alt.emakina.be/api/v2/snippet/navbar2.json?audiencecode=CUST): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /app/www/wp-content/themes/emakina2013/functions.php on line 207
March 10, 2014

Digitale leiders verzamelen rond Connected Consumer en CRM

Posted by

Brice Le Blévennec

Een uitgebreide groep genodigde sales, marketing en It experts, waaronder heel wat experts uit de retail en fashion, waren op 6 maart op de ‘Connected Consumer’-afspraak in The Dylan in Amsterdam. Het evenement voor digitale leiders, een initiatief van Emakina en zijn partner Selligent, schudde flink aan de boom van de traditionele marketing.

De deelnemers kwamen allen tot dezelfde conclusie: geïntegreerde klantervaringen zijn van vitaal belang in de strijd om de consument en het is stilaan tijd om een slimme marktrevolutie door te voeren.

)

Na de middagdemonstratie van Selligent verwelkomde Emakina CEO Brice Le Blévennec de gasten en schilderde hij in grote lijnen de trends in digitale marketing. Hij benadrukte dat vandaag technologie aardschokken versnelt in zowat alle sectoren. Deze paradigmaverschuiving opent mooie nieuwe perspectieven voor wie slim en dapper is.

Technologie versnelt aardschokken  in zowat alle sectoren. Deze breuk opent geweldige nieuwe wegen voor bedrijven die slim en moedig reageren.”
Brice Le Blévennec, CEO Emakina

Selligent VP Jan Teerlinck ging hierop in met een inspirerende presentatie. Hij sprak over de geweldige nieuwe mogelijkheden die ‘retargeting’ biedt, wat het publiek zeer kon smaken en aanzette tot verder debat. De bijdrage van Floris Regouin, Hoofd Digitale Marketing bij Samsung, werd ook warm onthaald. Deelnemers vonden het een sterk verhaal, dat mooit toont hoe een bedrijf als Samsung écht de klant centraal weet te plaatsen.

Zo werd het een inspirerende ontmoeting in het vijfsterren ‘The Dylan’ hotel.
De locatie leende zich er trouwens prima voor. Ze werd in 1637 gebouwd als theater en ooit dirigeerde Vivaldi er zijn muziek. Vandaag is het aan Emakina en Selligent om samen met hun klanten andere, nieuwe verfrissende harmonieën te bedenken en organisaties en hun publiek te laten dansen op de muziek van gepersonaliseerde digitale relaties.

Emakina_Selligent_CRM

 

 

Comments are closed.